Про
вивчення предметів для 1-4-х класів та організацію освітнього процесу в
2021/2022 н.р.
організації освітнього процесу на
▶ Методичні рекомендації щодо професійного розвитку та самоосвітньої роботи
▶ Особливості вивчення мов і літератур національних меншин у 2021/2022 н.р.
▶ Інструктивно-методичні матеріали щодо викладання історії у 5-11 класах
▶ Про викладання математики у 2021/2022 н.р.
▶ Про викладання фізики та астрономії у 2021/2022 н.р.
▶ Про викладання природознавства, біології, біології і екології, природничих наук
▶ Про організацію освітнього процесу з географії у 2021/2022 н.р.
▶ Про навчання хімії у 2021/2022 н.р.
▶ Про викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2021/2022 н.р.
▶ Про викладання інформатики та використання цифрових технологій
▶ Про викладання трудового навчання, технологій та креслення у 2021-2022 н.р.
▶ Актуальні завдання викладання інтегрованого предмета «Основи здоров’я»
▶ Про викладання фізичної культури у 2021/2022 н.р.
▶ Патріотизм починається з дитинства (Про викладання предмета "Захист Вітчизни)
▶ Про організацію освітньої роботи в закладах дошкільної освіти у 2021-2022 н.р.
▶ Про вивчення предметів для 1-4-х класів та організацію освітнього процесу
▶ Про організацію освітнього процесу в закладах позашкільної освіти
▶ Методичні рекомендації Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної
▶ Про організацію освітнього процесу у спеціальних закладах ЗСО для дітей з
особливими освітніми потребами у 2021/2022 н.р.
▶ Виховна система як простір благополуччя та можливостей особистості учня
▶ Діяльність бібліотеки закладу загальної середньої освіти у 2021-2022 н.р.
▶ Системний підхід у діяльності психологічної служби щодо попередження насильства,
булінгу в освітньому середовищі
▶ Збереження психічного здоров'я та соціального благополуччя учасників освітнього