(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО
ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці ____________класу
(1 – 2)
_________________________________________________________
(прізвище та ім’я учня /учениці)
__________________________________
(навчальний рік)
Рішення педагогічної про переведення до наступного класу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації
вчителя ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель
______________________________
(підпис)
(ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи,
що їх замінюють
_____________________________
(підпис)
(ініціали, прізвище)
3 - 4 класи
_______________________________________________________________________
(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО
ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці ____________класу
(3 – 4)
_______________________________________________________
(прізвище та ім’я учня /учениці)
__________________________________
(навчальний рік)
Характеристика навчальної діяльності
|
ü
Сформовано //
Формується |
|
Виявляє цілеспрямованість та
інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. |
|
|
Активно працює на уроках,
виявляє ініціативу і творчий підхід. |
|
|
Співпрацює з іншими дітьми,
домовляється, керує емоціями. |
|
|
Проявляє самостійність у
роботі, логічно обґрунтовує свою думку. |
|
|
Планує і контролює хід
виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
|
|
Бере відповідальність за свої
дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших. |
|
|
Визначає істотні ознаки
об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками.
|
|
|
Спостерігає за
об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про
взаємозв’язки між об’єктами, пояснює
їх. |
|
|
Добирає до виконання завдань
джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем,
переказів. |
|
|
Безпечно використовує цифрові
пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці. |
|
|
Характеристика результатів
навчання |
ü
Сформовано // Формується Рівень результату навчання |
|
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ
ГАЛУЗЬ |
||
Українська мова як державна |
|
|
Аналізує сприйняте на слух
висловлювання, ставить доцільні запитання. |
|
|
Читає усвідомлено, правильно,
виразно, в належному темпі вголос і мовчки. |
|
|
Зв’язно висловлює власні думки
щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. |
|
|
Переказує та створює тексти,
бере участь у діалозі. |
|
|
Пише розбірливо, дотримується
граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
|
Аналізує сприйняте на слух
висловлювання, ставить доцільні запитання. |
|
|
Іноземна мова |
|
|
Сприймає і розуміє іноземну
мову на слух. |
|
|
Читає з розумінням іноземною
мовою. |
|
|
Висловлюється іноземною мовою. |
|
|
Записує слова, речення, короткі
повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою. |
|
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Читає, записує, утворює,
порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
|
|
Володіє навичками додавання і
віднімання, множення і ділення чисел. |
|
|
Читає записує математичні
вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння,
добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
|
Аналізує текст задачі, створює
за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу,
прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
|
Розпізнає, будує геометричні
фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
|
|
Використовує для вимірювання
величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується
приладами для вимірювання. |
|
|
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Установлює взаємозв’язки між
об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені
з природних і штучних матеріалів. |
|
|
Описує зміни, які відбуваються
в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними. |
|
|
Обирає обладнання та досліджує
об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх. |
|
|
Орієнтується на місцевості за
об’єктами природи і з допомогою компасу. |
|
|
Знаходить і показує на карті
Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. |
|
|
Пояснює залежність життя
організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки,
дотримується цих правил. |
|
|
СОЦІАЛЬНА І
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||
Пояснює на прикладах, що
означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста,
рідного краю і презентує результати. |
|
|
Розповідає про відомі історичні
події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі
винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля. |
|
|
Пояснює свої права і обов’язки
з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих
взаємин над конфліктами. |
|
|
Розрізняє першочергові та
другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і
послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб. |
|
|
Пояснює, від кого залежить
безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах. |
|
|
Моделює звернення про допомогу
в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої
дії. |
|
|
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Організовує робоче місце відповідно
до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів
праці. |
|
|
Планує послідовність
виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та
виготовляє його. |
|
|
Планує та виконує трудові дії
щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики,
сервірує стіл. |
|
|
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Використовує цифрові пристрої
для виконання навчальних завдань. |
|
|
Створює інформаційні продукти
(текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах. |
|
|
Складає лінійні, розгалужені та
циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій
виконавця за складеним алгоритмом. |
|
|
Збирає інформацію за допомогою
цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн
середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної
поведінки під час онлайн-взаємодії. |
|
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Описує враження від сприймання
творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької
термінології. |
|
|
Створює варіанти запропонованих
художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними
художніми матеріалами. |
|
|
Співає виразно, відтворює
запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами. |
|
|
Презентує власні художні
образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося. |
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Добирає і виконує фізичні
вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює
самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ. |
|
|
Пояснює значення фізичного
навантаження і загартування для організму та виховання силі волі. |
|
|
Дотримуєтеся правил проведення
рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди. |
|
Рішення педагогічної про переведення до наступного класу
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації
вчителя
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель
______________________________
(підпис)
(ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи,
що їх замінюють
_____________________________
(підпис)
(ініціали, прізвище)