понеділок, 4 січня 2021 р.

Встановлення очікувань і процедур у віртуальному класі

14 порад вчителям щодо ефективного встановлення та посилення процедур і очікувань віртуального класу серед учнів.


Якщо ви вчитель, який організовує дистанційне навчання, вам, ймовірно, потрібен цілий новий набір процедур та очікувань щодо віртуального навчального середовища. Стандартні процедури управління в класі – від того, як учні подають домашнє завдання до того, як вони просять користуватися туалетом, - все це має бути перероблено для онлайн-навчання. Але пристосувати всі ваші типові правила та очікування до потреб цифрового класу, безумовно, непросто. Отже, ось 14 порад вчителям щодо ефективного встановлення та посилення процедур і очікувань віртуального класу серед ваших учнів.

ЯК ВСТАНОВИТИ ПРАВИЛА ТА ОЧІКУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО КЛАСУ ДЛЯ УЧНІВ

ВИЗНАЧТЕ СПОДІВАННЯ НА УРОКИ ПРЯМОГО ВІДЕО

Так само, як і в класі, ваші учні повинні чітко розуміти ваші очікування під час дистанційних уроків. Правила поведінки та участі потрібно буде перекласти у віддалене навчальне середовище. Ось кілька речей, про які слід пам’ятати.

  • Підготуйте учнів до плану Б. У вас є план Б, як попередньо записаний урок, на випадок, якщо вас роз’єднають.
  • Встановіть очікування щодо участі. Визначте чіткі очікування та відстежуйте, хто відповідає і задає питання. Дозвольте групам зустрічатися в менших приміщеннях, таких як приміщення для прориву.
  • Встановіть правила використання технічних функцій. Використовувати всі наявні можливості зв'язку: відео, мікрофон, Chatbox, смайлики, реакція, інші інструменти. Використовувати функцію відключення мікрофонів для членів групи, які чекають своєї черги, щоб говорити. Не дозволяйте іншим екранам (наприклад, телевізору, комп’ютеру з відеоіграми, які все ще працюють або призупинені) тривати під час сеансу. Не дозволяйте учасникам спілкуватися в приватному чаті з іншими учасниками (переконайтеся, що ви перевірили цю функцію!).
  • Створіть набір ручних сигналів. Учні повинні знати, як ви використовуєте невербальні сигнали руками, щоб вказати на згоду чи незгоду, або що у них є запитання, або що вони мають потребу користуватися ванною кімнатою.
  • Використовуйте систему управління в класі. Дуже важливо мати систему управління класом під час віртуальних уроків. Залучення є ще важливішим під час уроків у прямому ефірі, оскільки оточення учнів знаходиться поза нашим контролем. Якою б не була ваша система управління в класі, придумайте її цифрову версію. Можна, наприклад, використовувати Class Dojo та класичну музику, щоб допомогти мотивувати учнів та тримати учнів у фокусі.

СПІЛКУЙТЕСЯ З РОДИНАМИ ПРО ПРАВИЛА ТА СПОДІВАННЯ

Коли ваші учні навчаються дистанційно, інформування батьків та сімей про ваші очікування має вирішальне значення, щоб забезпечити все як можна більш гладко. Ось поради щодо цього.

  • Встановіть особистий зв’язок. Починаючи з телефонного дзвінка, а не електронного листа, ви встановлюєте голос. Взявши телефонну розмову, ви можете задавати питання в режимі реального часу, щоб налагодити зв’язок з іншими. Однак подальше повідомлення електронною поштою щодо вашої телефонної розмови є надзвичайно важливим, оскільки ви показуєте, що готові допомогти зайнятому батькові запам'ятати вас і ваш клас у письмовому форматі.
  • Створіть віртуальну зустріч. У багатьох школах на початку року зазвичай проводяться заходи відкритих дверей для учнів та сімей, щоб трохи ближче познайомитися зі своїми вчителями. У віддаленому навчальному середовищі розгляньте можливість створення віртуального, інтерактивного слайд-шоу, щоб замість цього поділитися з учнями та родинами.
  • Поділіться порадами та правилами щодо технічного використання. Найкраще спочатку мати «на борту» батьків своїх учнів, переконавшись, що вони можуть контролювати діяльність своїх дітей в Інтернеті. Після цього цілий клас Zoom або примітка на сайті вашого класу, що пояснює процедури та очікування, значною мірою допоможе вам розпочати роботу.
  • Спростіть пошук своїх очікувань. Переконайтеся, що у вас є домашня база, де і учні, і їхні батьки можуть швидко отримати доступ до ваших очікувань.

СТВОРЮЙТЕ АЛГОРИТМ ДІЯЛЬНОСТІ

Побудувавши послідовність норм і процедур вашого віртуального класу, ви можете допомогти вашим учням почуватися легше, навіть коли вони пристосовуються до нового, цифрового середовища навчання. Ось кілька ідей для забезпечення послідовності у віддаленому класі:

  • Встановіть графік. Дайте своїм учням щотижневий графік навчання в Інтернеті та щодня надавайте відеоролики для ясності своїх очікувань. Ці завдання слід виконувати однаково, за допомогою однієї платформи, щотижня та дня.
  • Зробіть це передбачуваним. Більше, ніж будь-коли раніше, учні будуть покладатися на передбачуваність, яку пропонує клас. Передбачуваність сприяє самостійності учнів і допомагає відновити довіру, втрачену під час закриття школи.

ПОБУДУЙТЕ НОРМИ РАЗОМ

Створення класної спільноти є складним завданням у віддаленому середовищі. Але один із способів допомогти вашим учням відчути зв’язок зі своїм класом, навіть перебуваючи на відстані, - це спільне вибудовування норм у класі.

  • Нехай учні спочатку з’єднуються. Надання учням можливості говорити та ділитися тим, що їм подобається, дозволить кожній дитині почуватися почутою та оціненою. Як тільки вони це відчують, ви можете почати говорити з очікуванням, наприклад, слухати наших друзів та нашого вчителя, коли настане їхня черга говорити.
  • Моделюйте та обговорюйте очікування. Запишіть відео, на яких ви моделюєте очікування. Потім дайте учням можливість поговорити та побачити один одного за допомогою відеоконференцій. Це допоможе налагодити зв’язки та сприятиме дискусії.
  • Побудуйте девіз класу. Складіть разом девіз класу та викладіть місію класу. Встановіть разом навчальні цілі. Приділяйте час розмові та слуханню одне одного.